Δήλωση του επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Ελευσίνας με αφορμή τις παραιτήσεις αντιδημάρχων

Με αφορμή τις παραιτήσεις τεσσάρων αντιδημάρχων της δημοτικής αρχής Γεωργόπουλου, αναζωπυρώθηκε η συζήτηση που υπάρχει ήδη εδώ και πολύ καιρό στην πόλη -και δικαιολογημένα από μία άποψη- περί "ανικανότητας" του δημάρχου και της δημοτικής αρχής.
Εμείς θα θέλαμε από τη μεριά μας να επισημάνουμε ότι ο κ. Γεωργόπουλος είναι επιλεκτικά ανίκανος.
Γιατί ενώ δεν είχε τίποτα να πει -πόσο δε να κάνει- όταν συμβασιούχοι εργαζόμενοι παρέμεναν για μήνες απλήρωτοι στην πρώην ΚΕΔΕ, αλλά και το Κοινωνικό Παντοπωλείο του δήμου μας, ήταν "αρωγός" στην ειδική οικονομική ζώνη των ναυπηγείων Ελευσίνας, όπου οι εργαζόμενοι τσακίζονται στη δουλειά χωρίς δώρα, χωρίς επιδόματα και άδειες. Μάλιστα σε δηλώσεις του λίγες μέρες αφότου ανέλαβε καθήκοντα ευχόταν να ξαναδούμε κατασκευή πλοίων όχι μόνο πολιτικών αλλά και στρατιωτικών. Σωστά και έγκαιρα το έπιασε το νήμα της πολεμικής οικονομίας και της περεταίρω αξιοποίησης συνολικά της περιοχής και των υποδομών της στους Ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς. Άλλωστε αυτή η σκέψη του επιβεβαιώθηκε από τον ίδιο τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Onex Shipyards & technologies στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Άμυνας και Ασφάλειας DEFEA, όπου συναντήθηκαν για να εκθέσουν την πραμάτεια τους οι έμποροι του πολέμου.
Γιατί μπορεί ο δήμαρχος να απουσιάζει από τα δημοτικά συμβούλια συχνά πυκνά, αλλά δεν απουσιάζει από τις συναντήσεις και τις διάφορες φιέστες των Υπουργών και διάφορων κυβερνητικών στελεχών της ΝΔ.
Γιατί ενάμιση χρόνο μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, μπορεί η πλατεία Ηρώων να μην έχει ολοκληρωθεί επίσημα και ο εργολάβος παίρνει παρατάσεις ανενόχλητος, αλλά είναι πολύ ικανός να στο να υπογράφει νομικά κείμενα και να τρέχει στα δικαστήρια τους επαγγελματίες της πλατείας αναφέροντας το αμίμητο "ουδεμία ζημία υπέστησαν".
Γιατί το μόνο που έκανε για το για τσακισμένο εισόδημα των μικρών μαγαζιών είναι να καλεί σε δήθεν στήριξη τους από την τοπική κοινωνία, ως σαν να φταίει ο λαός της πόλης για τα προβλήματα των επαγγελματιών, ενώ ταυτόχρονα αύξησε τα δημοτικά τέλη σε όλα τα καταστήματα δείχνοντας πόσο ικανός είναι στην εφαρμογή των κρατικών κατευθύνσεων που θέλουν τους δήμους να λειτουργούν ως επιχειρήσεις και εισπρακτικοί μηχανισμοί.
Γιατί μπορεί η πόλη όχι μόνο μοιάζει αλλά είναι παρατημένη, αλλά ταυτόχρονα η δημοτική αρχή δεν βγάζει άχνα για την υποστελέχωση των υπηρεσιών του δήμου που είναι αποτέλεσμα της διαχρονικής υποχρηματοδότησης με ευθύνη των Κυβερνήσεων ΝΔ,ΣΥΡΙΖΑ,ΠΑΣΟΚ. Παράλληλα, συνεχίζοντας το δρόμο που χάραξε η διοίκηση Οικονόμου έχει ιδιωτικοποιήσει πλήρως τις υπηρεσίες πρασίνου πληρώνοντας εκατομμύρια σε εργολάβους(σε έναν συγκεκριμένο). Δηλαδή οι δημότες πληρώνουν δημοτικά τέλη και ο δήμος ξαναπληρώνει ένα σωρό λεφτά για ένα μπορούμε να κλαδεύουμε τα δέντρα και τα ξερόχορτα, να συντηρούμε το πράσινο, όταν αυτά είναι πάγιες και διαρκείς ανάγκες και θα έπρεπε να καλύπτονται από μόνιμο προσωπικό.
Γιατί μπορεί να μη μπόρεσε ακόμα να διαβάσει τις μελέτες για τους αγωγούς των ΕΛΠΕ και τις εμπορικές αμαξοστοιχίες του Προαστιακού Δυτικής Αττικής, αλλά μπόρεσε με τη στάση του και την "πολύτιμη" συνδρομή της λεγόμενης διαπαραταξιακής επιτροπής, να σπείρει τον εφησυχασμό στον λαό της πόλης που ξεσηκώθηκε το προηγούμενο διάστημα και ακόμα και σήμερα βρίσκεται σε επαγρύπνηση για αυτό το έργο - έκτρωμα. Μπορεί να μην έχει διαβάσει τις μελέτες ακόμα, αλλά λίγους μόλις μήνες αφότου ανέλαβε τα καθήκοντα του, έτρεξε να πανηγυρίσει μαζί με τους βιομήχανους της περιοχής λέγοντας χαρακτηριστικά σε εκδήλωση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής ότι «η Πολιτεία προγραμματίζει μια επέκταση της σιδηροδρομικής υποδομής στην περιοχή μας, που θα έχει πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα στην οικονομική δραστηριότητα…». Ε φανταζόμαστε, δεν εννοούσε τα έσοδα από το εισιτήρια του επιβατικού κοινού ή των τουριστών που θα έρχονται κατά χιλιάδες στην Ελευσίνα με ενδιάμεσες στάσεις στα Λιόσια, στον Ασπρόπυργο και στα δύο διυλιστήρια. Προφανώς εννοούσε ότι λένε και οι υπουργοί τόσο καιρό σε κάθε ευκαιρία αλλά και οι ίδιες οι μελέτες! Τη αξιοποίηση της εμπορικής χρήσης του τρένου για τα συμφέροντα μεγάλων ομίλων της περιοχής από τα logistics μέχρι τα Ναυπηγεία.
Βέβαια, ο δήμαρχος έχει βρει πραγματικό αποκούμπι στην υπόλοιπη αντιπολίτευση, αφού στην καλύτερη περίπτωση μπορεί να χαρακτηριστεί συμπολιτευόμενη μιας και συμφωνεί σε όλα τα παραπάνω κι άλλα τόσα που έχουν υπερψηφίσει όλοι μαζί. Πόσο μάλλον, όταν υποθετικά(;) ενώσουμε όλες τις παρατάξεις του δημοτικού συμβουλίου, πλην Λαϊκής Συσπείρωσης, μας κάνουν όλες τις διοικήσεις του Δήμου τα τελευταία 30 χρόνια. Ο λαός της πόλης δεν έχει να περιμένει τίποτα από δημοτικές αρχές στηριγμένες στην ίδια αντιλαϊκή πολιτική, στα ίδια «παλιά και φθαρμένα υλικά» που οδηγούν συνεχώς σε μια πόλη όλο και χειρότερη, σε μια ζωή και καθημερινότητα «κομμένη και ραμμένη» στα κέρδη μεγάλων ομίλων, αλλά μακριά από τις σύγχρονες ανάγκες μας.
Εμείς καλούμε το λαό της Ελευσίνας να βγάλει συμπεράσματα από αυτή την περίοδο. Να σκεφτεί πως η λογική του μικρότερου κακού τελικά οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε όλο και μεγαλύτερο. Τον καλούμε να μη μένει θεατής αλλά να συμμετέχει σήμερα κιόλας στους αγώνες που αναπτύσσονται στην περιοχή μας για κάθε ζήτημα, μικρό η μεγάλο, να γίνει αυτός πρωταγωνιστής των εξελίξεων. Να αφήσει πίσω του τη λογική του μικρότερου κακού και να επιλέξει το μεγαλύτερο, δικό του, καλό.
Κωνσταντίνος Κώνστας,
Επικεφαλής Λαϊκής Συσπείρωσης Ελευσίνας
